Ofte stilte spørsmål

Vi har fått ny bestillingsløsning for skoler og barnehager med flere funksjonaliteter.

Om koder

1. Hvorfor trenger jeg en avtalekode? 
Svar: Du trenger avtalekoden for at du skal få riktig pris på fakturaen for skole/barnehagebesøket ditt. Uten avtalekoden betaler gruppen full skole/barnehagepris. 

2. Hvor finner jeg avtalekodene? 
Svar: Du finner kodene i tabellen under. 

3. Har skrevet avtalekoden, men koden blir ikke ikke registrert i bestillingen min. 
Svar: Etter at du har skrevet inn avtalekoden din, trykker du på knappen under “Bekreft kode”. Da blir koden registrert. 

4. Hva skjer hvis jeg ikke bruker avtalekoden min? 
Svar: Når du har bestilt besøk, får du samtidig vite hva prisen for besøket blir. Uten avtalekoden betaler gruppen full skole/barnehagepris.

  1. Hvordan får jeg min personlige kode? 

Svar: Første gang du bestiller i VilVites nye nettbestilling, registrerer du dine personopplysninger og e-postadresse.  Når du har gjort dette, får du tilsendt brukerkode til oppgitt e-post. Brukerkoden er personlig og brukes hver gang du bestiller.

Generelt om besøk

  1. Kan gruppen spise matpakken sin på VilVite? 

Svar: Vi har matpakkerom som du kan bestille. Du bestiller tid i matpakkerommet samtidig som du bestiller besøk. Hvis du har glemt å bestille tid i matpakkerommet, kan du bestille dette frem til 3 dager før. 

  1. Hvor lenge kan gruppen være på besøk? 

Svar: Inngangsbilletten gir dagspass til VilVite. Det betyr at du velger hvor lenge besøket varer. Elever kan være på VilVite så lenge lærer er tilstede. Vi stenger kl. 15 på hverdager i skoleåret.

  1. Kan jeg bestille besøk på kort varsel?

Svar: Hvis du ønsker å bestille besøk mindre enn 2 dager frem i tid, kan du sende e-post til bestilling@vilvite.no eller ringe 55 59 45 46. Dere får plass hvis vi har ledig kapasitet.

  1. Jeg har noen spørsmål om bestillingen min. Hvem kan jeg kontakte? 

Svar: Du kan sende e-post til bestilling@vilvite.no eller ringe 55 59 45 46 på hverdager mellom kl. 09-15.

Følg oss: